27
Mar
08

Antara ada dan tiada

Gue di pemandanganMengapa harus ada aku
mengapa harus tiada kau
saat aku ada
kau tiada

ada dan tiada
kapan semua akan ada
kapan semua kan tiada
saat semua ada
kau dan aku tiada

ada dan tiada
mereka semua ada
tapi mengapa
aku ada
kau tiada

ada dan tiada
kala cinta ada
kala kasih kan ku curah ada
kala semua ada
kau tiada

ada dan tiada
rinduku ada
sayangku ada
aku ada
kau tiada

ada dan tiada
mereka ada
kau tiada
aku antara ada dan tiada

Karya : Nolpitos Hendri S.Hum


0 Responses to “Antara ada dan tiada”



  1. Tinggalkan sebuah Komentar

Tinggalkan Balasan

